Bezplatné testovacie obdobie

Ak máte šancu vyskúšať niečo zadarmo, máte čo stratiť? Ak máte záujem o konkrétny produkt alebo službu, pokúste sa skôr, než si ho kúpite, vyskúšať si ho. Môže sa to zdať príjemné. Ale to, čo začína ako bezplatná skúšobná verzia – alebo testovanie za veľmi nízku cenu – môže skončiť tým, že Vám to strhne skutočné peniaze.

Národná agentúra na ochranu spotrebiteľov, chce, aby ste vedeli, že niektoré spoločnosti používajú bezplatné testovacie obdobie na prihlásenie Vás sa na ďalšie produkty – niekedy veľa produktov – ktoré Vás môžu stáť veľa peňazí, pretože Vám budú účtované každý mesiac, kým ich nezrušíte.

Či už ide o bielidlo na zuby, vitamín alebo kuchynského robota, všetky bezplatné skúšobné obdobia nakoniec skončia. A zvyčajne, ak nechcete kúpiť to, čo ste vyskúšali, musíte zrušiť alebo vykonať nejakú ďalšiu akciu ešte predtým, než sa skončí obdobie. Ak tomu tak nie je, možno ste súhlasili s nákupom ďalších produktov meilleure machine expresso.

Niektoré nečestné firmy však robia ťažké zrušiť takéto služby, skrývajú podmienky svojich ponúk v malinkom písme, používajú automaticky generované emaily na registráciu ako aj predvolené nastavenie online a stanovujú podmienky na vrátenie a zrušenie, ktoré sú také prísne, že sa zdá byť skoro nemožné zastaviť dodávky a fakturáciu. Alebo bezplatná skúšobná verzia môže prísť s malým poplatkom za prepravu alebo s manipulačným poplatkom. Myslíte si, že platíte len pár eur, ale naozaj musíte zadávať informácie o kreditnej karte, čo má za následok oveľa vyššie poplatky po skúške.

Iné bezplatné ponuky Vás zapisujú do klubov alebo do odberov. Napríklad spoločnosť Vám môže ponúknuť úvodný balík bezplatných kníh, CD, časopisov alebo filmov. Ak sa zaregistrujete, môžete súhlasiť s registráciou v klube, ktorý Vám pošle ďalšie produkty a vyúčtuje Vás, kým nezrušíte členstvo alebo sa hlásite k predplatnému, ktoré sa automaticky obnovuje každý rok.

Takže ako sa môžete vyhnúť nákladom, ktoré by sa mohli skrývať vo voľných skúšobných produktoch alebo službách? Pozrite sa, čo hovoria ostatní ľudia o bezplatných službách spoločnosti – a o jej produktoch. Sťažnosti od iných zákazníkov Vám môžu ušetriť veľké peniaze, ktoré by ste inak za tieto „úlovky“ minuli.

Nájdite zmluvné podmienky pre ponuku. To zahŕňa ponuky online, v televízii, v novinách alebo v rádiu. Ak ich nemôžete nájsť alebo nemôžete presne pochopiť, s čím súhlasíte, nezaregistrujte sa. Pozrite sa, kto je za ponukou. Len preto, že kupujete niečo online od jednej spoločnosti neznamená, že ponuka alebo služba nie je od niekoho iného. Dávajte si pozor na začiarknuté políčka. Ak sa zaregistrujete na bezplatnú skúšobnú verziu online, vyhľadajte už začiarkované políčka. Toto políčko môže spoločnosti dať zelenú, aby pokračovala v ponuke aj po bezplatnej skúšobnej verzií alebo Vás prihlásila na ďalšie produkty – len tentoraz, už budete musieť platiť. Vaša bezplatná skúšobná verzia má pravdepodobne časový limit. Akonáhle tento limit skončí bez toho, aby ste spoločnosti povedali, že zrušíte svoju objednávku, môžete byť spoplatnení za ďalšie produkty. Vyhľadajte informácie o tom, ako môžete zrušiť budúce zásielky alebo služby. Ak ich nechcete, musíte platiť? Máte obmedzený čas na výpoveď alebo odstúpenie od zmluvy? Pozrite si výpisy z kreditnej a debetnej karty. Týmto spôsobom budete hneď vedieť, ak Vám bude účtovaný poplatok za niečo, čo ste si objednali.